ONSDAG

Idag har min skoldag endast bestått av ett nationellt prov i svenska. Vi fick sitta i fem timmar, men eftersom jag blev klar redan efter två så slutade jag klockan tio idag! Jag gick ner till gymmet och tränade en stund innan jag mötte upp Robin på stan. Vi åkte runt och köpte inredning, som fina kuddar, filtar och tavlor, till hans lägenhet som han flyttar till på måndag. Sen åt vi lunch på stan (kebabtallrik❤❤) innan vi kikade lite till fram till att han skulle börja jobba. När jag kom hem la jag mig direkt i soffan och sov en stund. Efter en promenad med Wille piggnade jag till och jag kunde sätta igång med plugget lite. Och det är ungefär det jag ska syssla med under kvällen. Plugga till ett idrottsprov om träningslära och öva inför mitt tal jag ska hålla nästa vecka. Sen ska jag självklart inte glömma att titta på gårdagens big brother. Om jag är riktigt duktig kanske jag tar mig tid till att övningsköra under kvällen också. Imorgon är det redan torsdag vilket betyder att det snart också blir fredag vilket betyder att det snart väntar en underbar långhelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0