ONSDAG-TORSDAG

Tiden går så himlans fort och imorgon är det redan fredag. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt sådär, men så länge helgen går långsamt (vilket den aldrig gör) så är jag bara glad att ännu en skolvecka börjar lida mot sitt slut! Igår var jag i skolan från åtta till fem. Jag slutade halv tre men satt sen och pluggade i skolan i två och en halv timma innan jag hade utvecklingssamtal. Efter det plockade Robin upp mig och vi åkte hem till mig och myste hela kvällen.

Idag har jag haft ännu en lång och jobbig dag i skolan. Från åtta till fyra. Har avklarat den muntliga delen i engelska nationella, och känner mig lite lättad över att ha kommit förbi i alla fall ett moment. Skulle gjort allt för att få ta mig till gymmet efter skolan eftersom mitt gymkort snart börjar damma, men eftersom min förkylning inte har gått över än så ska jag bara härda ut. Jag åkte istället hem direkt och hoppade in i duschen följt av matlagning. Nu har jag precis suttit och skrivit klart en inlämning och övat lite inför mitt tal jag ska hålla i svenska nationella. Ska gå och skölja ur inpackningen som har suttit i håret i två timmar, och sen lägga mig och titta på big brother innan även denna dagen är slut. Oj vad ni har fått en detaljerad beskrivning om mitt liv. Kram och hej!

Gör precis som jag brukar göra när jag inte har några bilder, lägger upp några gamla sommarbilder som får mig att spricka av längtan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0