ONSDAG

Just nu kan livet inte bli bättre. Det är påsklov, det är underbart väder, jag är ledig från allt och har inga måsten, robin flyttar hemifrån om mindre än en månad och jag fyller 18 om mindre än tre veckor. Jag har dessutom haft en mysig tisdagskväll och onsdagsmorgon med en vän jag tycker om och nu ska jag åka till Skövde och möta upp min syster för att köpa present till mamma som fyller år i veckan. Ikväll ska jag för första gången prova på spinning. Jag har bara hört att det ska vara jobbigt och kul, så jag är förväntansfull. Efter det förhoppningsvis hårda träningspasset ska jag avsluta det skönt med 75 minuter yoga. Ikväll ska jag mysa med min mamma och syster framför någon bra film.


En bild från imorses då Ida gjorde iordning en riktig brakfrukost!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0