SÖNDAG

Det är söndag och näst sista dagen på lovet. Jag är inte det minsta redo för att börja skolan igen och jag hade behövt ungefär en månad till med lov. Men trots lite söndagsångest så kommer jag få en mysig dag då vi precis har varit inne och sjungit och grattat mamma på hennes födelsedag. Om en liten stund ska jag och pappa åka ut och övningsköra och köpa med oss tårta påvägen hem. Har inga stora planer för dagen, känner mest för att gå runt i pyjamas hela dagen och bara mysa. Ikväll ska vi självklart äta extra god födelsedagsmiddag och sen kommer ett gäng tjejer hit för att ha myskväll sista riktiga kvällen på lovet.

Juste, jag borde kanske dra några korta rader om min påskafton. Jag kan bara sammanfatta min kväll i tre ord: bra, rolig och lyckad. Hoppas alla andra fick sig en lika fin kväll!

Har blivit dålig på det där med kamera nu igen, jag som aldrig lämnade huset utan den förr. Så jag kan tyvärr bara erbjuda två mobilbilder från början av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0