SÖNDAG

Usch så jobbigt med söndag och usch så jobbigt att helgen är över och att skolan börjar igen. Men skönt nog så har jag precis blivit helt frisk och känner världens motivation för både plugg och träning denna veckan. Ska faktiskt starta morgondagen med ett träningspass på gymmet på min sovmorgon ihop med Felicia. Jag har haft en bra men lugn helg och känner mig görmega-redo för att fylla 18 på lördag!! Min söndag spenderade jag på Ikea med Robin och han har handlat så mycket möbler att vi knappt kom hem. Somnade som stockar hemma hos honom innan vi åkte hem till mig för varma mackor, godis och bigbrother. Söndagsmys är verkligen bland det bästa myset!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0