SÖNDAG

Så skönt att slippa söndagsångest idag och veta om att helgen inte är slut förens på tisdag. Robin kom till mig igårkväll och vi hade lördagsmys bara han och jag, nere i gillestugan framför en hyrd film och en skål godis. Idag åkte han hem ganska tidigt för att spela match så jag har tagit tillvara på dagen genom en lång frukost framför teven följt av lite plugg inför prov och tal som äger rum den kommande veckan. Snart ska jag lägga mig och titta på fredagens bigbrother i väntan på att mamma ska komma hem och laga mat till mig. Ikväll ska jag som vanligt träna gymnastik och sen åka hem till Robin för söndagsmys. Imorgon flyttar han till sin lägenhet så hela dagen ska vi måla vardagsrumsväggar, sätta ihop möbler och fixa!

Tre bilder från igår då jag, David och Karin gick 7.5 km uppe på berget följt av en picknick som kompenserade upp hela träningen!

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0