TISDAG

Ligger nerbäddad i min säng och har precis ätit frukost framför gårdagens bigbrother. Tog beslutet att stanna hemma idag eftersom min stackars kropp värkte död på mig igårkväll och yttepytte feber smygde sig på. Är himla trött på att aldrig bli sjuk på riktigt. Känner mig dödssjuk i kroppen och nyser varannan minut, men har trots det bara 37.7 i feber. Så onödigt. Har dessutom ångest över att missa första skoldagen eftersom alla kurser startar upp nya arbeten som jag kommer få över mig i efterhand. Ska i vilket fall bara ta det lugnt idag och inte lyfta rumpan längre än till köket. Är så illa tvungen att boka av mina två pass på gymmet jag hade bokat för idag och imorgon, och jag som skulle vara så duktig och var så motiverad inför denna veckan. Jag är så värd att bara ligga och titta på film och spela rumble hela dagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0