TISDAG

Har precis bäddat ner mig i min säng för att titta på big brother. Jag är helt slut efter denna jobbiga dag och känner mig så värd att få krypa ner redan halv nio. Gick i skolan från åtta till fyra som vanligt och mötte sen upp mamma för ett pilatespass på gymmet. När jag kom hem hann jag bara äta, duscha, läsa lite till morgondagens nationella innan jag bestämde mig för att hoppa i säng istället. Måste samla många timmars sömn så att jag är redo för morgondagens fem timmars långa nationella svenskaprov. Blir trött bara på tanken och känner ingen motivation för något i skolan just nu. Jag vill bara ha helg, sommarlov och frihet!!!

Eftersom jag inte har några nya bilder så får min lilla älskling pryda bloggen med sitt söta, håriga ansikte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0