TORSDAG

Ligger utslagen i soffan och kan knappt hålla uppe ögonen länge till. Gick först i skolan från åtta till halv ett. Sen åkte jag på en basutbildning inför mitt sommarjobb, på hela 4 timmar. Kan ha varit bland de jobbigaste timmarna i mitt liv och jag var nära på att somna flera gånger. Men nu är det över och det känns underbart att ha den skiten avklarad och nu kunna slå sig ner och göra ingenting hela kvällen. Eller plugga matte måste jag i och för sig göra, men sen tänker jag göra ingenting. Får snart spader på att inte kunna träna eller över huvud taget gå till bussen utan att ha känslan av att ha sprungit ett maraton. Jag som aldrig blir sjuk har lyckats bli det två gånger inom loppet av bara drygt två månader.  Får dricka te och äta frukt och esberitox hela kvällen så kanske jag vaknar upp imorgon frisk som en nötkärna. Juste, jag hade ju nästan glömt bort, imorgon är det återigen fredag, älskade fredag!!

Blir glad av dom här två bilderna. Den ena är från i somras då vi var i tylösand och campade och den andra från i juni då jag överraskade honom med födelsedagsmiddag och presenter♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0