TORSDAG

Jag är lika glad idag som igår. Det är någonting med påsken, med månaden april och med lov som gör en så lycklig. Det är nog för att våren sakta men säkert är här och att kvällarna bara blir ljusare för varje dag som går. Idag vaknade jag redan klockan åtta och halv nio satt jag med en stor frukost framför mig för att stå mig till dagens träning. Promenerade hela vägen in till stan för att sen gå på ett CXworx-pass på gymmet. Efter träningen gick jag på stan en stund för att köpa present till mamma, vilket jag inte fick gjort igår. Robin kom och hämtade mig och vi åkte hem till lille skultorp. Vi har under kvällen lagat middag, tittat på big brother och nu ligger vi framför "du är vad du äter" med en skål chips framför oss.. Snart ska vi avsluta kvällen med att krypa ner och titta på en film. Puss och kram!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0