MIN 18-ÅRSDAG!♥

Jag kan bara beskriva min födelsedag i ett ord-UNDERBAR. Jag hade en så bra kväll med bara vänner jag tycker om, och då är det nästan omöjligt att det inte blir en bra kväll. På morgonen grattade mamma och pappa mig och Felicia med presenter och sång. Dagen var sen stressig men rolig eftersom den mestadels gick åt till förberedelser inför kvällen. Vi stod i köket i timmar för att laga mat till över 20 personer. Jag hade en jättebra middag/förfest med goda vänner, god dryck och dans innan vi åkte in till stan där jag gjorde min krogendebut. TACK så jättemycket till alla som gjorde min födelsedag så bra!

Robin har precis åkt hem och jag sitter och äter ostbågar till frukost. Känns helt okej att hela köket är fullt med mat från gårdagen, tårta, chips och godis. Ska lägga mig och titta på big brother och samla krafter för att mot min vilja åka och träna gymnastik i tre timmar senare.. Men jag ska deffinitivt belöna mig själv med massor gott och mys ikväll så är denna helgen helt fullbordad.

Kommentarer
Postat av: louise

tack för en super trevlig kväll <3

2012-04-23 @ 20:33:56
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0