TORSDAG

Jag passar på att skriva av mig nu när jag har håltimma i tre timmar. Sitter i ett grupprum och "pluggar" med Bekie och Emma. Idag slutar jag fyra som vanligt så det är bara att hålla ut. Men efter skolan ska jag och sju andra tjejer tjuvstarta helgen med att åka hem till Bekie för att laga mat, äta gott, ha "paranormal activity"-maraton och sen ha övernattning på det. Vardagsmys är verkligen bland det bästa myset, och veckorna blir så mycket lättare när man får guldkvällar som dessa. Imorgon är det äntligen fredag och långhelg, som jag säkert har sagt tre gånger nu. Kommer dessutom ha en slapp och rolig dag i skolan då vi har volleyboll-tunering hela dagen. Mitt lag ska vara utklädda i rock-tema så imorgon bitti ska vi ägna mesta tiden åt att måla oss svarta runt ögonen, klä på oss rockiga kläder och tuppera håret ordentligt. Nu får jag försöka återgå till lite plugg igen, så puss och hej!

På dagens omvårdnads-lektion gjorde vi HLR och fick träffa på denna trevliga killen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0