FREDAG

Jag tar tillbaka gårdagens ord om att det kunde ha varit den jobbigaste och segaste morgonen på länge, för det var så mycket värre idag. Hann bara sova tre timmar innan klockan ringde. Men jag hade en grymt rolig och bra kväll igår så det var trots allt värt det. Idag hade vi spexfoto i skolan och sen fick vi sluta klockan tio, så jag kan ju inte klaga på en jobbig dag direkt. Jag och Felicia åkte hem direkt och stekte pannkakor till lunch. Nu har jag precis tagit en välbehövlig dusch och har nu bäddat ner mig i sängen. Tänkte ta igen någon timmes sömn så att jag är hyffsat pigg ikväll. Matfestivalen drar ju igång nu, och det är ju faktiskt hur mysigt som helst. Ikväll ska jag och mina vänner självklart åka till stan för att äta allt gott som finns, och kanske ta ett glas eller två. Hoppas alla får en mysig och bra fredag! Pusspuss❤

 

Ett fåtal bilder från igår:

 

 

En bild på fyra trötta tjejer från morgonens underbara och efterlängtade frukost i skolan. 

 

 

Tre bilder från idag när vi hade gjort oss iordning inför spexfotot. Tog tråkigt nog inte fler bilder än såhär..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0