FREDAG

Fredagen kunde verkligen inte kommit mer lägligt. Detta kommer bli en lugn, ensam och förmodligen rätt tråkig helg eftersom jag nu mera saknar röst och har fått förbud att prata. Det är hemskt att inte kunna få fram det man vill säga till andra, och ännu värre är det när okända människor kommer fram och frågar något, vilket jag råkade ut för idag. Folk ser ju helt förskräckta ut när de hör mig.. Dagen i skolan var i alla fall skön och slapp eftersom vi slutade klockan tolv, men mitt huvud var färdigt att sprängas när jag kom hem efter all ansträngning av att försöka få fram ett ord under dagen. Så efter skolan bäddade jag ner mig i sängen och sov till en film en lång stund. Ikväll ska jag äta grillat med familjen och ha myskväll med linus och Felicia. Det hade ju varit helt perfekt med en kväll ihop med massor vänner för grill i det fina vädret eller liknande, men det är bara att bita ihop och hoppas på att nästa helg blir lika fin och med en bättre hals. Hoppas alla andra får sig en lite roligare helg! Pusspuss❤

Älskar att pappa alltid skämmer bort en med godsaker när man är sjuk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0