FREDAG

Jag hade verkligen den bästa kvällen på länge igår. Jag vet egentligen inte vad som gjorde kvällen så bra men jag hade verkligen så kul, hela tiden.

Idag har jag dock inte varit lika pigg. Efter lite för få timmars sömn så har jag och Nicole legat i min säng och tittat på film, ätit och sovit. Nu i eftermiddag kände vi att det var dax att njuta av det fina vädret så vi gick till sjötorpa där vi träffade Jonna för bad och sol. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag beger mig mot stan för tacos-mys-skräck-film-kväll med ett gäng vänner. Mysigt! Ha en fin fredagskväll allihop. Puss❤

Tog nästan inga bilder igår, men här är i alla fall en på fina Nicole och en från husaren:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0