LÖRDAG

Idag satte jag klocka på nio men kom inte upp förens elva. Jag kände att jag ville hinna med mycket idag, men eftersom jag inte kom i säng förens tre igår så var det helt omöjligt att gå upp så tidigt. Men jag har trots allt fått en del saker gjorda under dagen. Jag har övningskört runt hela stan i samband med att jag, mamma och pappa gjorde massor ärenden. Efter stadsturen åkte vi till gymmet och tränade. Nu väntar jag på att pappa ska bli klar med middagen, min favoriträtt, hemmagjord thai-mat. Ikväll kommer Robin och vi ska åka hem till honom och ha efterlängtad lördagsmys bara han och jag. Pusspuss❤

Bild från gårdagens mysiga kväll:


Kommentarer
Postat av: anna!

Hej! Vill bara börja med att säga, jättebra blogg! Jag har en fråga, förut skrev du ofta att du var på fotbollsträning, har du slutat med fotbollen? Och varför i sånna fall? Kram:)

Svar: Hej! Tack så mycket! Ja det har jag gjort. Jag kanske glömde nämna det i bloggen. Men jag kände att jag inte tyckte det var lika kul längre efter att ha spelar sen jag var fem. Självklart saknar jag det lite men jag saknade känslan av att känna mig fri. Det blir svårare att göra saker och åka bort mm när man har träningar varje vecka och match varje helg..:)
mkihlstrand.blogg.se

2012-08-19 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0