LÖRDAG

Gårdagens kväll blev lika mysig som förväntat. Vi lagade tacos hemma hos Karin innan bestämde oss för att åka in till stan för pims-mys-häng resten av kvällen. Vissa vänner mår man bara så bra av och igår hade jag just en sån där må-bra-kväll med världens bästa vänner .

Idag har jag varit hemma hos min Robin under dagen och just nu är Mattias på besök. Om en liten stund ska vi bege oss hem till Linus som står för lite förfest innan kvällen fortsätter i Hjo på "lighthouse". Jag tror och känner på mig att det kommer bli en grym kväll! Hoppas alla andra får sig en fin och bra lördagskväll, annars dansar jag åt er med. Pusspuss!

Ett par bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0