LÖRDAG

Idag är det sista dagen här i underbara Grekland. Ikväll klockan halv tolv går flyget hem igen och jag skulle kunna stanna här i minst en månad till om det inte vore för alla människor jag saknar där hemma som gör att det också känns ganska skönt att komma hem. Skönt nog så går flyget ikväll som sagt så vi får oss en hel dag till med sol och bad. Min kropp är nog inte lika glad över den där extra dagen i solen som jag dock och det är så varmt att det känns som att jag ska brinna upp i värmen, så det blir en dag under parasollet. Nu ska jag gå och bada och njuta av sista dagen i paradiset!

 

En bild från igår då jag och mamma tog en drink på ett mysigt ställe där det spelades live-musik❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0