MÅNDAG

Älskar att jag får starta min skolvecka med en sovmorgon. Det finns ju inget segare än att gå upp tidigt på en måndag, så det är så skönt att slippa det! Började inte förens klockan elva imorses så hann både sova ut och övningsköra lite innan skolan. Gick tidigare från skolan för att ha en körlektion, men när jag kom dit visade det sig vara imorgon jag hade lektionen.. Men och andra sidan så fick jag ju komma hem tidigare. Nu i eftermiddag har jag stått och bakat knäckebröd och övningskört lite till. Skulle göra vad som helst för att komma igång med träningen igen men det är bara att härda ut tills förkylningen är borta. Får alltid myror i benen när jag blir för stillasittande under en lång tid.. Just nu har jag i alla fall slagit mig ner i soffan med en kopp vaniljte och mitt goda hembakade knäckebröd till det. Mina två favoritprogram är på samma dag, "halv åtta hos mig" och "ensam mamma söker". Som jag har sagt för så finns det ju inget bättre än vardagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0