MÅNDAG

Sitter hemma hos min Robin nerbäddad under en filt i hans sköna soffa. Efter en lång och skön sovmorgon åkte vi hem till honom. Vi åkte direkt till gymmet och tränade båda två. Efter en vecka i en solstol kändes det ganska dax att röra på benen igen, och det var segare än nånsin. Men 8 km på löpbandet blev det trots allt! I eftermiddag har Robin lagat gudomlig mat till oss, vi har hälsat på hemma hos hans familj och nu förbereder jag lite för en myskväll i soffan. Robin åker snart och tränar innebandy så då ska jag ha prison break-maraton. Trots att vädret är så tråkigt så är det trots allt ganska mysigt!

 

Bild från gårdagens mysiga kväll då vi spelade 21:an. Världens nostalgi från när jag var liten och spelade det varje kväll hela sommarlovet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0