ONSDAG

Äntligen är solen framme och det är en underbar dag idag! Vaknade redan klockan åtta och kunde inte ligga kvar längre än till halv nio. Efter frukosten gick jag ut och la mig i solen och ligger fortfarande kvar här. Jag har läst lite körkortsteori (5 sidor) och har nu gett upp. Om en liten stund är jag så illa tvungen att lämna min sköna plats i solen och istället åka in till stan och ha en körlektion. Man lyckas visst alltid boka in saker på fel dagar, idag hade det ju varit så perfekt med en heldag på stranden! Ikväll är i alla fall kvällen jag har väntat på här, då min saknade fina bästa vän Nicole kommer hem till oss. Vi har ungefär ett års prat att ta igen så hon, jag och Felicia ska ha världens myskväll och mysa ikapp denna långa tid utan varandra. Tur i oturen så blev jag dock inringd för att jobba imorgon så någon större sovmorgon får jag inte, men pengar är det och då är det helt klart värt det!
Nu ska jag försöka mig på några sidor till i boken innan jag måste ge mig iväg! Pusspuss❤

En bild från igår då jag och Alexandra satt på rådhuset och fikade och pratade i timmar, mysig kväll❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0