ONSDAG

Idag har jag haft en jättebra och mysig dag och kväll. Fick dock tyvärr börja dagen med ett besök hos tandläkaren klockan åtta, vilket faktiskt var det värsta tandläkarbesöket jag har varit med om, så hårdhänt som tandläkaren var. Har gått runt och varit svullen i munnen och knappt kunnat äta på hela dagen.. När jag kom hem låg Robin i min säng så jag kröp ner och sov några timmar till bredvid honom. Under dagen har jag haft körlektion som gick jättebra, följt av en löptur hem från stan till skultorp. Under kvällen har jag träffat Cornelia och Olivia. Vi lagade världens godaste mat hemma hos Cornelia och gick sen och satte oss på glädje för några glas vin och väldans massa prat. Jättemysig kväll har jag haft och nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng. Imorgon tänker jag ta en lång och underbar sovmorgon, det är jag värd efter gårdagens tidiga uppgång för Göteborg och dagens för tandläkarbesöket. Pusspuss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0