SÖNDAG

Just nu är jag glad att jag valde att ta det väldigt lugnt i helgen, för nu är min röst äntligen tillbaka och min hemska mördar-förkylning börjar släppa. Idag har jag myst med Robin på förmiddagen, tagit en skogspromenad med Wille, städat mitt rum och legat i hängmattan och läst körkortsteori. Nu ska jag snart laga middag till mig, Felicia och morfar, eftersom mamma och pappa inte är hemma. Ska sen som varje söndag ha söndagsmys framför någon bra film. Det känns förvånansvärt okej att börja en ny skolvecka, det är himla skönt att slippa söndagsångest med andra ord. Hoppas alla har haft en bra helg, och förmodligen en lite roligare än vad jag har haft! Pusspuss❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0