SÖNDAG-BILDER FRÅN GREKLAND

Jag är lite brunare, lite bredare och lite gladare efter att ha fått spendera en vecka i värmen. Men efter denna helt underbara vecka i Grekland är jag nu hemma i kalla, tråkiga och gråa Sverige igen. Det känns aningen deprimerande att gå från 35-40 grader och strålande solsken varje dag, till 19 grader och gråa moln. Men det känns samtidigt lite skönt att vara hemma. Jag har saknat min säng, min lilla Wille, min vanliga svenska goda nyttiga frukost, mina vänner och inte minst min pojkvän. 
 
 
Efter att ha åkt buss i två timmar, flygit i tre och en halv timma följt av yttligare två timmars resande i bil så var vi hemma i Skövde klockan halv sju imorses. Trots detta så vaknade jag klockan tio imorses och har inte fått många timmars sömn. Jag har precis packat upp och ska snart ställa mig i duschen, innan min Robin kommer. Förutom att jag ska pussa på min saknade hela kvällen så ska vi ha mysig familjemiddag och ha myskväll jag och Robin. Pusspusspuss♥
 
 
Bilder från Grekland:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0