SÖNDAG

Jag har inte så mycket att säga om dagen mer än att jag och Robin har legat i hans soffa och haft prison break-maraton hela dagen. Älskar sånna sköna och slappa söndagar! Om en stund ska vi åka hem till mig och ha söndagsmys med David, Linus och Felicia.

Tänk att imorgon är det sista dagen på sommarlovet. Mitt sista sommarlov. Känns både läskigt och tråkigt, men också kul. Jag har det roligaste året framför mig och mitt schema för terminen är helt perfekt. Så det känns faktiskt riktigt bra att komma tillbaka till skolan trots allt. Det jag längtar till mest är att komma in i rutiner, och att känna fredagskänslor. Ni vet på fredagseftermiddagen när man vet att en underbar helg väntar, finns verkligen ingen bättre känsla. Jag tror det kommer bli ett grymt år och jag känner mig såå redo!!!

Mysig bild från igår. Hemmagjord milkshake, cheeseballs, choklad, Robin och prison break❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0