TISDAG

Precis som igår så började jag dagen med en sovmorgon. Jag kommer aldrig komma upp på torsdag när jag börjar åtta istället, jag börjar vänja mig för mycket vid mina underbara sovmorgnar.. Jag har i alla fall haft en bra dag idag. En slapp och skön skoldag som gick jättefort, en runda på stan med Emma och Therese och en körlektion som gick jättebra. Efter körlektion åkte jag hem till Robin och fixade inför kvällens mys då min fina vän Ida kom till mig. Jag gjorde iordning världens godaste kycklingbaguetter som vi har ätit till kvällsmat. Vi såg även världens mysigaste och tjejigaste film "LOL" som avslutning på en mysig tisdagskväll. Nu har Ida åkt hem och Robin har precis kommit hem från jobbet, så vi ska precis gå och lägga oss. Jag bara älskar att jag har en underbar sovmorgon till tjugo i tolv imorgon! Godnatt❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0