TISDAG

Första dagen i skolan är avklarad och det kändes trots allt riktigt bra att vara tillbaka. Jag har saknat min klass och jag kan knappt förstå att vi nu heter OP3sos. Det var inte längesen jag började ettan och var så där hemskt nervös men förväntansfull inför alla nya människor jag skulle träffa och allt nytt jag skulle få vara med om på gymnasiet. Nu är jag redan inne på sista året och det känns bättre än nånsin! Idag fick vi i alla fall sluta klockan tolv, men eftersom jag, tillsammans med två andra i min klass, fick uppdraget att redovisa och berätta för de nya ettorna om inriktningen sos (som jag går) så fick jag sluta tre istället. Men det var kul och eftersom jag trivs så bra på min linje så kunde jag mer än gärna dela med mig av det till dom!
Nu är jag i alla fall hemma och känner mig precis lika trött som jag alltid gör efter en skoldag. Jag hade planerat att äntligen träna lite idag efter att ha haft ont i halsen i några dagar, men halsontet sitter kvar så jag får ta det lugnt idag med.. Jag tänker trösta mig själv med att ligga i soffan hela kvällen och titta på film och mysa med mamma! Pusspuss❤

Jag har inga nya bilder på lager, så jag bjuder på en/tre på mig och min fina bästa pojkvän❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0