TISDAG

Idag är en sån där dag då jag bara vill åka bort! Jag vill åka bort med min familj, men min pojkvän, med sånna jag tycker om. Jag vill njuta av lite sol och värme istället för detta tråkiga höstväder. Jag kan bara trösta mig med att det kommer bli en bra vecka det här då min saknade och fina vän Nicole kommer till Skövde och hälsar på. Då har jag trots allt fått min dos av sol så det räcker och blir kvar!!

Idag har jag i alla fall varit duktig och övningskört med pappa en bra stund på förmiddagen. Eftersom att min lärare berättade för mig att hon har bokat uppkörning åt mig så måste jag verkligen ta tag i allt ordentligt. Inte minst börja plugga! Men jag har ett bra tag på mig så stressen behöver inte komma än. Just nu sitter jag svettig och trött och har precis stoppat i mig lite mat efter att ha varit ute och sprungit. Jag var så nära på att lägga mig i sängen och sova förut istället, så nu kan jag inte annat än klappa mig själv på axeln för att jag ryckte upp mig och tog mig ut på en löprunda. Ikväll ska jag träffa Alexandra. Hon åker utomlands imorgon och vi har inte träffats på evigheter, så vi ska sätta oss på rådhuset för fika och väldans massa prat som vi har att ta igen. Nu ska jag hoppa in i duschen. Pusspuss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0