TISDAG

Idag har jag och Robin varit i Göteborg hela dagen. Vi åkte med tåget tidigt imorses och har under dagen shoppat och ätit världens godaste lunch. Jag köpte mig fina höst- och vinter-kläder, som snart är på ingång... Nu är vi hemma hos mig och har precis ätit pizza till middag. Vädret säger inget annat än att en myskväll sitter helt perfekt, så jag och Robin ska hyra film och ha det mysigt. Jag vill ta vara på så mycket tid som möjligt med min kärlek nu när han har sin sista semestervecka. Nu ska vi bädda ner oss i soffan framför den förhoppningsvis grymma filmen "hunger games".

 

Två bilder från gårdagens mysiga kväll och en på vad dagens shopping erbjöd mig!

 


Kommentarer
Postat av: clara

vart är plaggen köpta? tacksam för om du skriver de under bilden i inlägget!:)

Svar: De stickade tröjorna är från cubus, den rosa blusen är från Chelsea och jeansen från Rut mfl. :)
mkihlstrand.blogg.se

2012-08-08 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0