TORSDAG

Det kan nog ha varit den jobbigaste och segaste morgonen på länge imorses när jag började klockan åtta. Tackar gud för att många av mina vänner har körkort, så imorses kunde jag trots allt sova en stund till tack vare att Emma kom och hämtade mig. Dagen gick för övrigt fort och efter skolan gick jag och Olivia en liten runda på stan följt av en mysig fika på rådhuset. Just nu har jag precis gjort mig redo och iordning för att åka mot stan för att äta middag på pims med mina vänner följt av förfest och en förhoppningsvis grym utgång. Börjar skolan klockan åtta imorgon, så jag får helt enkelt sova när jag kommer hem från skolan istället. För ikväll tänker jag inte tänka en sekund på morgondagens skola, utan bara ha så jävla kul och dansa tills mina fötter värker! Pusspusspuss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0