TORSDAG

Tänk att det redan känns skönt att det är helg imorgon, trots att jag inte har hunnit gå i skolan i mer än tre dagar. Jag har absolut inte hunnit bli skoltrött, men sovmorgon och ledighet är aldrig att tacka nej till. Idag gick jag i alla fall i skolan från åtta till två och efter det fick jag uppdraget att prata inför några lärare från Umeå som ville veta lite om linjen omvårdnad och hur vi elever trivs mm. Det var kul och trevligt, men eftersom min förkylning är värre än nånsin så fick jag verkligen kämpa för att hålla rösten igång. Just nu har jag verkligen ingen röst kvar och jag får knappt fram ett ljud, jag har inte varit med om något värre. Så nu ska jag bara kurera mig hela kvällen, dricka honungsvatten, mysa med min Robin och hoppas på att jag inte är helt stum imorgon. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0