TORSDAG

Imorses när klockan ringde önskade jag verkligen att jag aldrig hade tackat ja till jobb idag. Lite för få timmars sömn och strålande sol när jag vaknade gjorde mig så osugen. Men nu är jag hemma och kan inte annat än älska mig själv för att jag valde att jobba ändå! Några hundralappar rikare och som vanligt så trivs jag ju alltid så bra när jag väl är där! Snart kommer Nicole hem till mig igen och då ska vi laga mat och fixa innan vi åker till Skövde för förfest och utgång. Jag är pigg, glad och danssugen som bara den och när världens bästa vän är här dessutom så kan det verkligen inte bli annat än en grym kväll. Hoppas alla andra får sig en lika bra kväll som jag förhoppningsvis kommer få! Pusspuss❤

Bilder från igår:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0