TORSDAG

Har precis lagt mig i en solstol vid poolen efter en underbar frukost bestående av grekisk yoghurt, persikor, marmeladmackor och te. Igår låg jag och mamma nere vid stranden hela dagen och vi bokstavligen grillades av solen. Onda och röda kroppar resulterar i att vi lägger oss i skuggan idag och vilar huden lite. Ikväll ska vi åka in till stan där större och fler butiker finns. Sen ska vi äta middag på någon mysig restaurang och promenera hela vägen hem till hotellet. Man får passa på att ta promenaderna sent på kvällen eftersom man mer eller mindre rinner bort om man gör det på dagen när värmen och solen är som starkast. Jag skriver inte varje dag eftersom mina dagar är ganska enformiga. Dagarna består av endast sol och bad följt av middagar, promenader och shopping på kvällarna. Har det väldigt väldigt bra med andra ord! Pusspuss

 

En bild från igår då jag möttes av en man och en häst som kom galopperande längst strandkanten. Såg helt underbart härligt ut och denna fina bild hann jag ta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0