MÅNDAG

Jag hade en så fullspäckad helg att jag inte hade en enda minut över till något bloggande. I fredags kväll var jag och mina projektmedlemmar (Olivia, Emma, Felicia och jag) hemma hos mig och Felicia och förberedde för fullt inför lördagens julmarknad. I lördags var vi uppe tidigt för att sedan spendera närmare 7 timmar i ett tält och sälja julgodis. Det gick så himla bra och det kändes jättekul att det var värt allt jobb! Under kvällen hade min moster lagat trerätters hos morfar, så efter att ha ätit mig lite för mätt där åkte jag hem och hade lördagsmys med mina bästa killar, David och Robin. I söndags hade jag och Robin planerat att åka till Göteborg och handla julklappar, men efter att vi fick höra rykten om snöstorm (som det inte ens blev) som förmodligen hade gjort att vi inte hade kommit därifrån bestämde vi oss för att julhandla i Skövde istället. Vi handlade dessutom en liten plastjulgran till Robins lägenhet och pyntade lite hemma hos honom på eftermiddagen. Under kvällen åt vi middag och hade söndagsmys hemma hos mig.
Idag vaknade jag upp med magont och skolångest. Jag hade egentligen sovmorgon till elva men kunde inte somna om när jag vaknade vid sju. Så jag åkte med mamma till stan tidigare och pluggade innan jag började, vilket känns jätteskönt nu. Efter skolan har jag suttit och pluggat ännu lite till, och den där ångesten över skolan börjar släppa. Nu ska jag varva ner en stund innan jag hoppar i säng. Idag är det två veckor kvar till julafton och det gör mig trots allt såå glad! Pusspuss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0