LÖRDAG-SÖNDAG

Det är så skönt med jullov, trots att jag har en del skolgöra över lovet. Man slipper både söndag- och måndagsångest och kan njuta av långa sovmorgnar. Denna helgen har gått hur fort som helst, men det gör mig ingenting eftersom det som sagt ändå inte är någon skola imorgon. Igår var jag uppe med tuppen för att jobba 7-14. Under kvällen hade jag lördagsmys med Natalie, Mattias och Robin. Vi åt tacos, tittade på film och hade det trevligt. Mysig kväll!

Idag har jag haft en jättemysig dag hemma hos Robins mormor. Vi har varit på minijulafton, och det bjöds på allt ifrån julmat och tomtegröt till julgodis och kakor. Jag är fortfarande helt proppmätt och kan knappt förstå att jag ska äta så mycket imorgon igen. Nu är jag hemma och sitter med familjen framför Bingolotto samtidigt som vi bakar de sista kakorna och julgodiset. Snart ska jag och Felicia, precis som varje år, lägga oss tillsammans och titta på julfilm att somna till. Den här gången blir det världens roligaste och bästa film, som jag kan i stort sett alla repliker i, nämligen "tomten är far till alla barnen". Hoppas alla får en helt underbar jul! En miljon pussar och kramar från mig❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0