LÖRDAG

Jag tänkte jag kunde slänga in några rader här innan jag släcker lampan för natten. Jag har haft en så mysig lördag idag! Jag och Robin satte klockan för att gå upp och titta på julkalendern imorses, som för övrigt var hur mysig som helst. Vid elva pussade vi varandra hejdå och så åkte jag till Göteborg med mamma och Felicia. Vi har under dagen strosat runt på stan en stund innan vi gick till göteborgsoperan för att se en föreställning som min pappa är med i. Så himla bra var den, jag ville inte att den skulle ta slut! Efter teatern gick vi runt och letade efter en restaurang att äta middag på och efter många om och men hamnade vi på O'Learys där vi åt världens godaste fajitas. Nu är vi hemma och jag tror jag fryser ihjäl snart. Jag har gått runt som en isbit hela dagen, fick till och med köpa ett par raggsockar eftersom jag frös så mycket under hela dagen. Dom sitter på än och nu ligger jag även under två duntäcken, så snart ska jag nog bli varm! Hoppas alla har haft en lika mysig lördag som jag har haft, och dansa en dos åt mig med ikväll!! Pusspuss❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0