MÅNDAG-TISDAG-ONSDAG

Hej igen efter allt julstök och firande. Jag har precis som varje år haft en underbar jul. Fått jättefina julklappar, umgåtts med mina nära och kära, ätit alldeles för mycket och myst ihjäl mig. Precis så en jul ska vara. Igår hade jag en riktig slappedag, precis så som juldagen också ska vara. Jag låg och läste i fem timmar i min nya underbara bok, "femtio nyanser av honom". Den är så bra och jag har fastnat så för den, att jag nästan hade kunnat skippa gårdagens utgång för att bara ligga och läsa den istället. Men riktigt så slapp ville jag inte vara, så på kvällen träffade jag mina bästa och fina vänner för en grym förfest och en helt okej utgång. Jag hade kunnat stanna på förfesten hela kvällen, så kul som vi hade. Men trots att utgången inte var den bästa jag har varit med om, så fick jag trots allt dansa av mig ordentligt, som jag älskar. Fick dessutom som grädde på moset med mig min Robin hem som nattgäst. Så sammanfattningsvis hade jag en jättebra kväll.

Idag har vi sovit ut länge. Precis som igår så blev detta en riktig slappedag, vilket har varit så skönt. Dagen har bara rusat iväg, och nu ligger jag nerbäddad i min säng med inpackning i håret, och återigen läser i min nya bok i väntan på middagen. Ikväll ska jag packa inför vår resa till Norge på fredag. Vi ska nämligen åka till trysil och åka skidor i en vecka. Min morgondag är helt fullspäckad så jag får göra all nytta ikväll. Jag ska självklart försöka hinna med lite mys också med mina kära föräldrar innan jag ska lägga mig i vettig tid, eftersom jobbet väntar imorgon. Hoppas alla har haft en jättebra och mysig jul! Pusspuss❤

 

 Bilder från julafton:

Bilder från juldagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0