MÅNDAG

Det är måndag och ny vecka. Jag var tyvärr inte lika peppad på nya vecka imorses, som jag var igår, men under dagen har humöret bara blivit bättre och nu känns allt prima igen. Jag hade som vanligt sovmorgon till elva idag och slutade sen klockan tre. Körde ett riktigt hårt och bra träningspass på gymmet med Felicia efter skolan, vilket kändes så skönt. Nu är jag hemma, färdigduschad och mätt i magen efter en god middag. Jag har inget i skolan kvar nu denna veckan (har dock inlämningar över jullovet, men det får skjutas fram tills då), så jag ska bara ligga i soffan, äta lussebullar och pepparkakor och njuta av min lediga tid resten av kvällen. Inatt kommer Robin och kryper ner bredvid mig, vilket gör mig ännu gladare och lyckligare. Så trots den dåliga starten på dagen jag hade idag, så är humöret som sagt mycket mer på topp nu igen! Pusspuss❤

En julklapp jag har köpt till pappa och mamma. Det kan nog vara den finaste och mest betydelsefulla julklapp man kan köpa. Köp ett kort för 45 kr på Apoteket, så hjälper du barn som verkligen behöver det❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0