ONSDAG

Idag har jag haft en både mysig, bra och göra-bra-saker-dag. Hoppade över skolan idag eftersom vi bara har lek-och arbeta-själv-lektioner, vilket inte jag kan göra eftersom min dator är på lagning, så jag har haft en tusen gånger bättre dag med min kärlek och med mig själv istället. Förmiddagen har jag som sagt spenderat hos min Robin. Vi har legat under duntäcke i soffan hela morgonen, varit ute på en timmes långpromenad i kylan och ätit lunch hos Robins mormor. När Robin åkte till jobbet åkte jag hem till mig, och under eftermiddagen fick jag faktiskt gjort lite på min stora inlämning som ska in efter jul. Hela kvällen har jag precis som igår, bakat julgodis. En sorts chokladfudge-liknande godis och vit chokladtryffel gjorde jag. Jag måste än en gång erkänna att det inte blev alls som jag hade tänkt mig, så nu tänker jag inte göra något mer julgodis i år. Så trött på misslyckade bak som har tagit flera timmar.. Nu ligger jag i alla fall äntligen nerbäddad i min säng. En kväll i köket skulle nästan kunna jämföras med ett träningspass. Helt slut i kroppen och huvudet. Imorgon har jag sovmorgon och det är också sista riktiga skoldagen innan jullovet, helt underbart skönt!! Godnatt och puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0