ONSDAG-TORSDAG

Igår hade jag världens mysdag. Jag hade sovmorgon till tolv och slutade två. Gick sen på stan och handlade lite julklappar innan Robin kom och vi fortsatte letandet. Under kvällen bakade vi julgodis. Vi provade att göra Rocky roads, som jag trodde skulle vara jättegott, men det var ingenting för mig faktiskt. Vi hade i alla fall en mysig kväll och jag bara älskar julförberedelser!

Idag har jag också haft en jättemysig dag, än så länge i alla fall. Dagen började med lucia i kyrkan, vilken är lika mysigt och trevligt varje år. Klockan två slutar jag, och då måste jag bara skynda mig hem för att sen bege mig till jobbet. Lite mindre mysigt att jobba 16-22, men det är pengar så det är helt klart värt det. Nu ska jag återgå till skolarbetet. Tack och hej och puss och kram!❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0