ONSDAG

Jag kanske är ca 1 på 100, men jag bara älskar detta väder. Det kändes så mysigt och underbart att vakna upp imorses när det snöade utanför fönstret. Jag kan däremot tycka att det kan lugna ner sig lite nu, och vädret är ju faktiskt som mysigast när man slipper vara ute i det. Men är det december så ska det vara snö!
Jag hade sovmorgon till tjugo i tolv idag och jag fick vakna upp bredvid min kärlek. I skolan hade jag som vanligt bara två lektioner och när vi hade slutat gick jag och mina klasskompanjoner ner på stan och väntade in tiden till att möta upp resten av klassen igen. Vi åt middag på riviera allihop innan vi gick på teater. Mysig kväll! Nu ligger jag berbäddad i min säng och ska snart sova. Ber till alla möjliga tänkbara vädergudar att det ska vara tillräckligt med snö så att bussar och skolor stängs imorgon, så jag slipper min jobbiga uppstigning vid halv sex. Det känns faktiskt inte helt omöjligt, så det återstår att se! Godnatt!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0