SÖNDAG-MÅNDAG

Jag tänkte bara titta in och skriva några rader innan jag släcker lampan, eftersom jag glömde bort att göra det igår. Jag hade en riktig pyssel söndag och mysig första advent. Jag rullade och doppade 121 mozartkulor som vi ska sälja på lördagens julmarknad. Tog över två timmar. Men det ska dock också göras 200 st till... Eftermiddagen och kvällen spenderade jag hos Robin och hade söndagsmys med massor godis och film.
Idag började jag inte förens elva som vanligt och Robin började tre så vi kunde spendera morgonen ihop. Jag slutade vid halv fyra och i eftermiddag/kväll har jag varit med Wille på "frisören". Så nu är han lite kortare klippt och hur söt och fin som helst! Jag har även hunnit läsa lite till fredagens svenskaprov och tittat på dagens julkalender-avsnitt. Nu ska jag som sagt släcka lampan så jag orkar upp imorgon. Jag har som tur va en sovmorgon till halv tio så jag ska nog klara mig! Godnatt❤

Fyra bilder från min mysiga första advent!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0