SÖNDAG

Helgen har gått precis lika fort som vanligt. Men jag har haft en bra, mysig och trevlig helg, och nu är det bara en vecka kvar i skolan innan jullovet börjar, så någon söndagsångest slipper jag i alla fall bråka med idag. Min helg har bestått av mestadels mys. Myst med hundvalpar, fredagsmyst med mina fina vänner, handlat julklappar, myst med min pojkvän, myst hemma hos hans underbara mormor, ätit lite för mycket gott och handlat ytterligare lite julklappar. Nu är det söndagkväll, vilket självklart betyder ännu mera mys. Söndagsmys med familjen. Sitter och väntar in middagen som pappa står och lagar och ikväll ska jag äta ännu lite mer gott och titta på film. Älskar sånna avslut på helgen. Hoppas alla har haft en bra helg och känner sig lika redo för en ny vecka som jag! Puss♥
 
världens mysigaste valpar och världens mysigaste kväll i fredags.
 
I morses överraskade min älskling mig med en extra onyttig och god brakfrukost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0