TISDAG

Idag har jag haft en lång dag men jag har samtidigt fått mycket gjort och nu är jag så nöjd. Efter en skoldag från 09.30-16.00 satt jag kvar i skolan och pluggade i en timma. Jag har nu så gott som skrivit klart min historiainlämning, som jag igår vaknade upp med ångest över. Bara lite finslipning kvar, sen är den klar. Så jävla skönt!
Efter en stunds pluggande gick jag till gymmet och körde ett riktigt hårdpass. 30 minuter uppvärmning på löpbandet innan jag körde 60 minuter spinning och 30 minuter CXworx. Kändes så skönt efteråt och resten av kvällen har jag bara legat i soffan och njutit av att inte behöva göra någonting. Nu ska jag hoppa i säng och imorgon ska jag sova ut länge, eftersom jag börjar12.00. Helt underbart! Godnatt allihop❤

Har inga nya bilder på lager, så passar på att bjuda på två bilder på mig och min bästa och fina vän David❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0