TISDAG

Idag har jag haft en lång, lite småjobbig men jättebra dag! Jag startade dagen med en sovmorgon och gick sen i skolan enda till fyra. Jag hade en jätteslapp och nästan lite rolig skoldag, så det kändes inte alls jobbigt faktiskt. Efter skolan åkte jag och handlade ingredienser till julbaket som jag har sysslat med ikväll. Jag har ännu en gång rullat och doppat över 120 stycken mozartkulor, så nu tänker jag inte ens röra en enda mozartkula mer denna jul. Även om jag älskar julbak och tycker att det är jättemysigt, så har jag börjat tröttna på att göra samma sorts julgodis nu, och dessutom när jag inte får äta av det själv eftersom det ska gå till julmarknaden. Jag har suttit med baket bokstavligen hela kvällen så nu känns det helt underbart att få krypa ner i en nybäddad säng. Nu tänkte jag läsa lite på svenskaprovet innan jag släcker lampan. Dock kommer Robin till mig om två timmar, så det känns nästan ovärt att somna när jag ändå snart blir väckt igen. Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tolv så jag kan trots allt vara vaken med gott samvete. Sov så gott och godnatt allihop!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0