TORSDAG-FREDAG

Igår jobbade jag under förmiddagen, och när jag kom hem väntade världens finbesök från Norrland. Amanda var nämligen på besök i Skövde, så efter att inte ha setts på över ett år hade vi en hel del att ta igen. Så vi åt gott och pratade hela kvällen. Mysigt!

Just nu sitter jag i bilen påväg till Trysil. Jag har sett fram emot den här veckan jättelänge, ihop med min familj, Robin och Linus. Det är nästan svårt att förstå att jag kommer stå på skidorna imorgon, det var ju ett helt år sen sist. Helt underbart! Nu måste jag lägga ner mobilen innan jag blir mer åksjuk än vad jag redan är. Jag vet inte hur det kommer se ut med internet den kommande veckan, så antingen dyker det upp ett livstecken här under veckan, eller också är jag tillbaka när jag kommer hem igen. Hoppas alla får en bra vecka, och inte minst nyår. Det ska i alla fall jag ha! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0