TORSDAG

Varken skolan eller min buss var tyvärr inställd imorses, så jag var så illa tvungen att kämpa mig upp till skolan ändå. Jag hade en kort skoldag till klockan ett så jag ska väl trots allt inte klaga allt för mycket. Jag har inte så mycket att skiva idag faktiskt. Jag har legat i soffan under hela eftermiddagen och sovit till och från och ätit lussebullar och pepparkakor mellan varven. Jag har även försökt plugga det sista inför morgondagens svenskaprov om romantiken och realismen, men det har inte gått alls bra. Jag har blivit distraherad av allt annat och börjat tänka på roligare saker mitt i plugget. Jag har precis haft en paus och tittat på "bonde söker fru" som jag missade igår, så nu antar jag att det bara är att sätta sig och läsa igen. Jag tror jag mest av allt satsar på att få ordentligt med sömn inatt, så jag tar nog och kryper ner ganska snart! Imorgon är det äntligen fredag igen, och jag har en både arbetsam men mysig och rolig helg att se fram emot. Men för att jag ska kunna gå på helg med gott samvete så är det nog dax för mig att lägga näsan i svenskaboken. Puss och kram!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0