FREDAG

Fy vad det är tråkigt att vara ledig när ingen annan är det. Igår tyckte jag att det var jätteskönt att ha lite egentid och få saker gjort. Men idag kryper det i benen och jag vill bara hitta på något. Jag har hittills spenderat morgonen i soffan framför det ena teveprogramet efter det andra, målat naglarna och ätit frukost. Till lunch ställde jag mig och stekte pannkakor, vilket har gett mig en enorm magvärk nu.
Jag tänke faktiskt snart ta och slänga ut alla mina kläder ur garderoben och se om det finns något fint att sälja på en liten bloppis här. Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få, så då kan det ju vara värt att prova i alla fall! Sist jag hade en bloppis fick jag ihop närmare 1000 kr, så jag håller tummarna för att det går lika bra denna gången. Så håll utkik!  

Min fredagskväll ska jag spendera ute på fotbollsplanen och hemma hos min älskling.♥



Två jättegamla bilder jag hittade när jag tittade tillbaka i bloggen. Tror jag la in dessa för sisådär drygt två år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0