FREDAG

Kämpade mig upp ur sängen redan vid åtta idag eftersom jag trodde tåget gick halv tio. Det visade sig att tåget gick halv elva och jag hade lidit i onödan. Men nu är jag redo och klar för att åka och hinner sitta här en stund och ta det lugnt. Jag har inte hunnit träffa riktigt alla som jag har sålt kläder till, men jag har i alla fall fått ihop 600 kr att ta med till göteborg som lite extra shoppingpengar! Vädret är helt underbart och när jag var ute på morgonpromenad med Wille kändes det som att det var sommar, eller åtminstone vår. Perfekt väder att spendera dagen i Göteborg i!

Hoppas alla får en bra helg så hörs vi imorgonkväll eller på söndag! KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0