FREDAG

En resumé från gårdagen: Trots att jag knappt kunde andas när jag vaknade och fick äta alvedon för att min hals inte skulle ta död på mig, så var jag feberfri och slängde på mig mjukisbyxorna och åkte till skolan. Men sovmorgon hade jag och på morgonen var vi inne och grattade min pappa som fyllde år med sång och presenter. Klockan fyra slutade jag skolan och då kom pappa och hämta mig och Felicia. Vi köpte thai-mat och åt oss mätta och belåtna på både underbar mat och tårta. Resten av kvällen låg jag och tittade på missade avsnitt av big brother och top model, och sen kom Robin och sov hos mig.

Idag är det äntligen fredag och jag får en chans att vila ut mig och bli av med denna förkylning under helgen, hoppas jag. När jag och Felicia hade stressat i oss frukost och precis skulle göra oss klara för att gå till bussen kom pappa och erbjöd oss skjuts istället. Så nu har jag suttit och låtit stressmagen förvinna och bara tagit det lugnt. Idag går jag till halv tre och ikväll ska jag förhoppningsvis spendera kvällen med Linus, Felicia och Robin. Mat och Bowling hade vi tänkt oss! Ha en bra helg allihop!



En söt, knäpp och mysig bild från i april förra året. Felicia, mamma och pappa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0